
Rozszerzenia, moduły, dodatki, wtyczki, pluginy – wszystkie z nich są w stanie wpłynąć na funkcjonowanie sklepu internetowego. Niektóre pozytywnie oddziałują na optymalizację, inne mają funkcje estetyczne. Magento 2 posiada ich w swojej bibliotece pokaźną liczbę, dlatego warto im się przyjrzeć, by wybrać to, co ulepszy Twój sklep e-commerce i wyróżni go na tle konkurencji.
Ułatwione transakcje
Zapewnienie bezpiecznego i wydajnego procesu realizacji transakcji jest kluczowym elementem każdej transakcji e-commerce. Strona „Magento Marketplace” dla One Step Checkout wskazała, że komplikacje związane z procesem kasowym często powodują, że konsumenci porzucają zakupy. Jeśli muszą przeglądać wiele stron, aby zobaczyć kluczowe dane transakcji, zaktualizować informacje i sfinalizować zakup, to zaczynają się irytować lub niepokoić i są w stanie wybrać konkurencyjny, nawet droższy sklep, o ile tam nie napotkają takich problemów.
Umieszczenie wszystkich danych dotyczących transakcji na jednej stronie konsoliduje wieloetapowy proces w jeden szybki krok. Ułatwia to klientom realizację zakupów i może obniżyć ryzyko porzucenia zamówienia. Wszystkie te opcje są dostępne za pośrednictwem One Step Checkout, które oferuje również obsługę międzynarodowych metod płatności.
Obsługa e-mail
Dostępnych jest wiele dodatkowych rozszerzeń e-mail dla Magento 2, ponieważ marketing za pośrednictwem poczty stają się istotną częścią działania online – nie są tylko atrakcyjną opcją, są koniecznością.
Magento Explorer wyróżnił trzy moduły poczty e-mail, które wyróżniają się na rynku – rozwiązania Amasty, Miravisit i AheadWorks. Każdy z nich oferuje wiele przydatnych funkcji, Miravisit wyróżnia się niskim kosztem, AheadWorks to najbardziej wytrzymały system, a Amasty zapewnia solidny pakiet wsparcia.
Blog dostosowany do potrzeb sklepu internetowego
Treści mogą odgrywać kluczową rolę, pomagając sprzedawcom wyróżnić się na tle konkurencji, a także wpływając na lepsze pozycjonowanie się sklepu. Blogi mogą budować tożsamość marki w internecie, relacje z czytelnikami i generować ruch organiczny z wyszukiwarek. Problem polega na tym, że zarządzanie i utrzymywanie bloga może okazać się skomplikowane i czasochłonne.
Better Blog dla Magento 2 ma na celu wyeliminowanie dużej złożoności prowadzenia bloga poprzez usprawniony interfejs, który ułatwia organizowanie i koordynowanie treści przy jednoczesnej optymalizacji zaplecza dla celów SEO.
Działanie mobilne
MageMob App Builder to rozszerzenie Magento 2, zaprojektowane specjalnie z myślą o sklepach e-commerce, które chcą szybkiej, bezproblemowej i dopasowanej aplikacji mobilnej dla swojego sklepu. Dzięki MageMob możesz zaoferować swoim klientom przyjazne dla użytkownika funkcje na platformach iOS i Android, a także uzyskać dostęp do swojego sklepu z dowolnego miejsca. Możesz również zapewnić wiele innych przydatnych opcji, takich jak wyszukiwanie przedmiotów przy użyciu filtrów, recenzje produktów i powiadomienia dla klientów oraz administratorów.
Integracja z CRM
Integracja danych z różny branż jest coraz ważniejsza w świecie e-commerce. Niezależnie od tego, czy chcesz, aby platforma witryny działała dobrze z CRM lub ERP, wyspecjalizowane narzędzia usprawniające procesy udostępniania danych mogą odgrywać istotną rolę w upraszczaniu ich obiegu. Rozszerzenie Salesforce CRM pozwala firmom tworzyć mapy terenowe dla swoich sklepów, synchronizować dane produktów i klientów między Magento 2 i Salesforce, integrować dane promocyjne w ramach wspólnych systemów i umożliwiać organizacjom dostosowanie sposobu przenoszenia danych z jednego miejsca docelowego do drugiego.